برند تیوان با جرقه‌ای از ایده تولید محصولات با کیفیت ایرانی،  در سال 1399 در شرکت تولیدی تجهیزات ارتباطی جاوید ایرانیان پایه گذاری شد و با وجود نوپا بودن توانست به رقیبی سرسخت برای دیگر برندهای مطرح بین المللی تبدیل شود و قابل ذکر است امروز تبدیل به خانواده بزرگی با سبد کالاهای متعدد شده است که با جلب اعتماد شما همراهان، به زندگی شما قدم گذاشت.

رسالت این برند در نام آن نهفته است  “T1” به معنای توانا ، که در راستای تولید محصولات متنوع توانمند و ارائه خدمات با کیفیت بوده است.

کیفیت بالای این محصولات و همچنین وجود گارانتی معتبر به عنوان پشتوانه این برند، از ابتدای مسیر بر اعتبار این برند نوپا می‌افزود .

شرکت تولیدی تجهیزات ارتباطی جاوید ایرانیان شعار و هدف خود را تحت عنوان (محصول خوب، قیمت خوب و خدمات خوب) به مشتریان معرفی کرده و ماموریت اصلی شرکت را تعهد به مشتری و حفظ و افزایش روز افزون کیفیت می داند .

پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر تولید داخلی یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت را در مجموعه تولیدی تجهیزات ارتباطی جاوید ایرانیان ایجاد کنیم .

در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *